niedziela, 15 czerwca 2014

be yourself


Z dzisiejszym dniem zaczynam zabawę w prowadzeniu nowego bloga ;) Mam wielką nadzieję, że bardzo szybko odnajdę się tutaj, bo jeśli chodzi o sam początek (zakładanie go, itp) to jest to dla mnie przerażające ;o Haha. Tyle tu aplikacji i w ogóle ... Aczkolwiek dam radę! Nie ma co poddawać się na samym początku, prawda? : ) 

~.~ __________________________________________________ ~.~

 Dzisiejszy mój dzień wyglądał leniwie. Nie wiem... może to wina pogody, albo wczorajszej 18 mojej przyjaciółki (?) Własnie! Jeżeli chodzi o wczorajsze wydarzenie, to powiem Wam, że wybawiłam się ^^ Po 6h ciągłego tańcu, lataniu z aparatem, śpiewaniu miałam dość. W drodze powrotnej z Nałęczowa zasnęłam, haha. Zdjęcia z imprezy dodam przy okazji, a tym czasem lecę obeznać się jeszcze co nie co :))




Od lewej solenizantka i ja : P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz