czwartek, 19 czerwca 2014

Summer time ... *.*

Hej :) Ale ten czas leci .. Przez ostatni dni troszkę się wydarzyło. W niedzielę tata zjechał na tydzień, od piątku zrobiłam sobie już wakacje, a powinnam być jeszcze dwa razy w szkole - ja leń. Za to przez ten czas pomogłam koło domu i spędziłam aktywnie czas :) Oczywiście nie obyło się bez pewnej akcji. Powinniśmy już przywyknać ... ale jakoś nie potrafię, nie mogę. [...] Za dwa dni już wesele, a piętam jak odliczałam "został równy miesiąc do zabawy" :) Wczoraj zrobiliśmy z Miśkiem ostatnie zakupy - dobrać Tobie koszulę, to naprawdę trzeba mieć wytrwałość.. PRZYTYJ MI! Haha :D Zrobilismy sobie spacerek, to aby się położyliśmy to Paweł zasnął, biedny :* Wrzucam Wam zdjęcia z ostatnich dni, trzymajcie się  : ) 











Przepiękny mieliśmy wieczór wczoraj (zdjęcia po środku) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz